Bestelvoorwaarden
Bestellingen worden tijdens de openingsuren aangenomen. Ze kunnen afgehaald worden tussen 11:00 en 21:00. Er is geen minimaal bestelbedrag. Bestellingen voor een specifiek moment kunnen tot 10 min. voor of 15 min. na de aangegeven tijd klaar zijn.
Het tijdstip waarop je de bestelling kunt komen afhalen worden door het Happy Chang team bevestigd na de bestelling en kan (naargelang de drukte) afwijken van gevraagde moment. Bij grote drukte vermelden we de te verwachten verschuivingen op de homepage van de website. We werken FIFO, de vroegst gemaakte bestellingen worden prioritair klaargemaakt op de drukke momenten.
Hoe online bestellen?
Online bestellen gaat in 3 eenvoudige stappen:
- Je kiest de gerechten die jij wilt bestellen
- Om misbruik te voorkomen moet je een profiel aanmaken om te kunnen bestellen bij Happy Chang.
- De betaling gebeurt altijd online via de Mollie integratie met Bancontact, PCbanking of Credit card.
- Je komt de bestelling afhalen
Aan de hand van het door jou ingevulde telefoonnummer/e-mailadres kunnen wij je bereiken in het geval wij vragen/opmerkingen hebben over je bestelling. Bestellingen zonder juist (mobiel) telefoonnummer kunnen geweigerd worden. Na afronding van je bestelling ontvang je een referentienummer en bevestigingsmail van ons. Breng het referentienummer mee om je bestelling te komen afhalen. Op vertoon van je bevestigingsmail / referentienummer ontvang je je bestelling.
Op welke manier kan ik een bestelling wijzigen?
Neem zo snel mogelijk telefonisch contact op met ons, zodat we de bestelling kunnen aanpassen.
Op welke wijze wordt mijn bestelling bevestigd?
Na plaatsing van een bestelling ontvang je een bevestigingsmail op het door jou ingevoerde e-mailadres. Controleer de gegevens op de bevestiging en kijk het tijdstip na waarop Happy Chang het afhalen van de bestelling heeft bevestigd.
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?
Mogelijk is de bevestigingsmail in een spamfilter blijven hangen, waardoor deze niet in je inbox is binnengekomen. Indien je een referentienummer te zien krijgt is je bestelling gewoon doorgekomen. Indien je geen referentienummer hebt ontvangen neem dan telefonisch contact op met Happy Chang. Geef hierbij altijd aan welk e-mailadres bij de bestelling is ingevoerd.
Herroepingsrecht bij bestellingen?
De consument heeft niet het recht on van de aankoop af te zien. Voor bestelde producten is het herroeppingsrecht uitgesloten. Dit houdt in dat uw bestelling en betaling niet geannuleerd kan worden zodra we begonnen zijn met het maken van uw bestelde gerechten.